انتقال فایل از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر در شبکه از طریق Remote Desktop Connection
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts



بازدید : 1063
نویسنده : alinn

5- در بخش Local Devices از پنجره Local Resources ، از شما سوال می شود که به هنگام اتصال به کامپیوتر راه دور، قصد اتصال به کدام بخش را دارید.

همانند تصویر زیر، تیک گزینه Disk Drives را بزنید و سپس Connect کنید (این کار باعث اتصال شما به پارتیشن های کامپیوتر مقصد می شود).

 

 


6- حال مجددا وارد منوی Start شوید و این بار از منوی All programs ، وارد پوشه Accessories شده و Windows Explorer را اجرا کنید.

خواهید دید که درایوهای جدیدی در Windows Explorer ظاهر شده اند. این درایوها، درایوهای کامپیوتری هستند که به آن متصل شده اید.


7- برای انتقال یک فایل یا فولدر بین دو کامپیوتر، فایل مورد نظر را از درایو مبدا Drag کرده (بکشید) و در درایو مقصد رها کنید. این کار شبیه به کپی بین درایو های کامپیوتر خودتان می باشد.

 

نکته : توجه داشته باشید که برای اتصال به یک کامپیوتر دیگر از طریق Remote Desktop Connection ، کامپیوتر مقصد باید این امکان را فعال کرده و اجازه دسترسی کامپیوتر های دیگر از طریق ریموت دسکتاپ را داده باشد.

 

منبع:دانلود ایرانی



:: موضوعات مرتبط: ترفند ها , ترفند ویندوز , ترفند نرم افزار , , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ریموت دسکتاپ , کپی فایل بین دو کامپیوتر در شبکه , انتقال فایل های بزرگ در شبکه , کپی فایل های حجیم از طریق اینترنت , آموزش Remote Desktop Connection , انتقال فایل از طریق Remote Desktop Connection ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ناشناس در تاریخ : 1393/8/20/2 - - گفته است :
سلام وبلاگ خوبی داری مطاللبش عالین
پاسخ:خواهش می کنم.بازهم سر بزنید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: